Adverteren op Kieskeurig.nl

Ben je aan het oriënteren op een nieuwe aankoop? Een nieuwe smartphone, laptop, wasmachine, grasmaaier of stofzuiger? De populairste producten vind je op Kieskeurig.nl. Op Kieskeurig.nl vergelijken bezoekers producten, vinden zij de beste prijs, lezen ze betrouwbare reviews over producten en ervaringen met webshops.

Ik help webshops met de beste keuzes en informeer ze over nieuwe ontwikkelingen in de markt. Kieskeurig.nl bezoekers zijn over het algemeen consumenten die op het punt staan (online) een aankoop te doen. Door de diversiteit aan productgroepen op de site bereikt Kieskeurig.nl alle doelgroepen.

Waarom adverteren op Kieskeurig
  • 170.000 unieke bezoekers per dag
  • Meer dan 12 miljoen producten
  • Meer dan 1 miljoen reviews, vragen en antwoorden
  • Ruim 2,2 miljoen leads per maand

Freelance AdWords specialist

Kieskeurig set-up

Alle producten op Kieskeurig worden getoond in individuele categorieën afhankelijk van het type producten dat je exporteert. Elk product wordt individueel getoond in de toegewezen categorie, en als er op het product wordt geklikt, verschijnt er meer informatie. Kieskeurig heeft meerdere manieren van filteren op basis van de attributen van de producten. Producten kunnen bijvoorbeeld gefilterd worden op het merk, de prijs, de maat, etc.

Google shopping audit

De pricefeed

De pricefeed is zeer belangrijk voor Kieskeurig.nl omdat hier de meest actuele prijsdata en bezorginformatie in staat, maar ook omdat hiermee het productaanbod (productcatalogus) wordt uitgebreid.

Kieskeurig CPC

De CPC-tarieven zijn gebaseerd op de verkoopprijs van een product. Niet elk product is winstgevend op Kieskeurig. Daarbij moet goed gekeken worden naar de marge van het product, is de prijs concurrerend, de conversieratio van de website en andere business rules die we kunnen toepassen om Kieskeurig winstgevend te maken.

Rapportages Kieskeurig

Kieskeurig heeft een dashboard. Daarin worden de kosten en clicks vermeld. Ook kun je extra informatie halen uit de producten, productcategorieën en EAN-nummers. De verkopen worden niet geanalyseerd door Kieskeurig. Dat moet vanuit het CMS of vanuit een UTM-tag gedaan worden. De Kieskeurig feed wordt geoptimaliseerd vanuit een van de volgende KPI’s: minimale brutowinst, op basis van topsellers, op basis van margeregels of op basis van conversieratio’s.

Automatiseren Kieskeurig.nl

Via Channable kunnen we gemakkelijk een feed creëren. Door middel van diverse business rules kunnen we een feed sturen op basis van margeregels of op basis van bestsellers. Zo kunnen we precies de producten doorsturen waarmee we op Kieskeurig wil adverteren, en kunnen we ze van tevoren volledig optimaliseren.

    Contact opnemen

    Nieuwsgierig?
    Vraag naar de
    mogelijkheden
    Ben jij benieuwd in hoeverre jouw campagnes op dit moment optimaal zijn ingesteld? Zijn er campagnes die er voor zorgen dat jouw doelstellingen niet behaald worden en weet je niet waar het aan ligt?

    Of heb je hulp nodig bij de set-up? Vraag naar de mogelijkheden door het formulier in te vullen. Ik zal dan binnen 8 uur contact opnemen.

      Contact opnemen